Twee van onze grootste succescases op het gebied van social media zijn de oprichting van de labels The Bite-Sized Backpacker en The Instaplushies.

The Bite-Sized Backpacker

The Bite-Sized Backpacker is een reisblog vernoemd naar reismascotte Fluffy, een kleine, avontuurlijke luipaardknuffel die de hele wereld rondreist en al meer dan 50 landen bezocht. De blog telt verschillende uitgebreide reisgidsen voor bestemmingen zoals Nieuw-Zeeland en Australië en zet zich daarnaast hard in voor het inzamelen van geld voor het welzijn van wilde katachtigen, en het behoud van hun leefgebieden.

The Bite-Sized Backpacker is onder andere bekend als reis influencer op Instagram en van de publicatie van het boek Fluffy’s Adventures: Southeast Asia & the Pacific.

The Instaplushies

Instagram telt meer dan 20.000 verschillende accounts gericht op het wel en wee van knuffeldieren; The Instaplushies geeft hen een thuis. Met meer dan 7.000 actieve leden is The Instaplushies hét platform voor knuffelliefhebbers.